Kapot na een weekje ouders - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Kapot na een weekje ouders - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Kapot na een weekje ouders

Door: Nicole & Robin

11 Maart 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

We zijn gesloopt na een weekje bezoek van mijn ouders. Onze drankvoorraad is tot op de laatste druppel opgezopen. wat kunnen ze drinken die oudjes!!! Nee hoor, we hebben een heerlijke week gehad en die 4 extra paar handen missen we nu ook wel.
Robin heeft ook een heerlijke vejaardag gehad. Eerst donderdagavnond alle kado's uitpakken die vanuit Nederland waren meegekomen en tot slot nog een surpriseparty in de Yeti-bar compleet met spandoek. Nicole was hier ook niet van op de hoogte dus de verrassing was compleet. Het is een lange avond geworden want de champagne moest natuurlijk op. Die kan je niet laten staan dat snappen jullie wel.....
Sinds vorige week hebben we ook de eerste wanbetalers gehad. We hebben twee gasten gehad die zonder de toeristenbelasting te betalen zijn vertrokken. Dit is overigens verplicht! Snappen jullie dit nou? Wij weten in ieder geval waar ze de boot van betalen...
Tante Anita ook nog heel erg bedankt voor het Hollandse pakket!!!!! dank je lieverd.
En namens Robin iedereen voor de prachtige kado's en de vele kaartjes.

• 11 Maart 2008 - 15:45

Marc:

Gelukkig hebben jullie nog 18 dagen om bij te komen!!!!

• 11 Maart 2008 - 16:59

Angelica&Gerrit:

Ach als je zo veel fooi krijgt kun je die paar centen aan toeristenbelasting wel missen dachten wij....
    Enne zwart werken moet ook betaald worden,rekening sturen we.
    Ik mis de 3 gangen maaltijden, de warme lunch en heb verdorie de hele dag trek.
    En bibberen door tekort aan alchol,ontslakken maar...
    Maar het was te gek!!!

• 12 Maart 2008 - 11:20

Fijkuh:

Hee, gefeliciteerd dat jullie de eerste lichting ouders hebben overleefd, was vast enorm afzien. Helemaal met die ouders van Nicole, poeh! Nou ja, nu komen er weer gewone gasten dus kunnen jullie een beetje bijkomen van al die gekkigheid... :-P

• 12 Maart 2008 - 11:21

PS: Dat van die toeristenbelasting moet je gewoon maar verrekenen met ze als ze straks bejaard en afhankelijk zijn ;)

• 13 Maart 2008 - 17:22

Janny Gert :

Graag willen we weten hoeveel toeristenbelasting. Kunnen we daar rekening meehouden. We verheugen ons erop.Of moeten we ook zwart werken?

• 15 Maart 2008 - 09:11

Stella:

leuk dat jullie het gezellig hebben gehad
    en ja dat had je natuurlijk kunnen weten dat die drankvoorraad op ging . maar als het maar gezellig is geweest

groetjes stella

• 19 Maart 2008 - 07:37

Tess, Mikal, Noa:

Haaai,
    Nog 4 weken!!!!!!!
    En dan kunnen we jullie eindelijk weer live bewonderen.
    (en hebben jullie af en toe weer wat privacy en rust!)
    Werk ze nog even, we hopen de woensdagen op mooi skiweer voor jullie.