Sneeuw op komst - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Sneeuw op komst - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Sneeuw op komst

Door: Nicole & Robin

27 Februari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Even een berichtje en nieuwe foto's van onze kant.
Het is leuk om te lezen dat jullie ons nog niet zijn vergeten. Huuskes-chat wordt niet aankomende dinsdag, want dan zijn mijn ouders er, maar de dinsdag er op. (De tijd laat ik nog wel even weten!)
Vandaag weer lekker de piste op geweest, zie foto's. Aan het eind van de dag werd het zicht minder, slecht weer op komst.

Via deze weg willen we ook nog even mam, moeder Robin, feliciteren met haar verjaardag! We zullen er eentje drinken, proost!

Jullie zullen wel denken, die twee zijn alleen maar aan het drinken daar. Het is namelijk zo dat we zelfs al alcohol-testen opgestuurd krijgen vanuit Nederland. De uitkomst zullen we maar niet vermelden, uhm kan iemand ons het telefoonnummer van Taxus mailen?....

Wij laten het hierbij, nog even een paar foto's uploaden.

• 27 Februari 2008 - 15:53

Fijkuh:

Toedan, toedan, komdoordan metdiefoto's! (ik ben echt snel he)

• 28 Februari 2008 - 07:23

Tess:

wat tof dat je ouders komen.
    Heel veel plezier!!!!!!!!!!
    ;/'..io; ji kkkkkkkkkkkkk mm,,,,,,, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bvvb
    (en liefs van noa die op het toetsenbord ramt)

• 28 Februari 2008 - 09:12

Tiny:

sorry jongens, mijn schuld, het is Tactus.

Maar: FOEI ! FOEI !

Hartelijke groeten en nog veel plezier !

• 29 Februari 2008 - 21:01

Stella:

hallo nicole en robin

leuke foto's en vooral die van dat bierglas met stella artois dan denk je tenminste nog eens aan mij.
    ik hoorde van je moeder dat ze dit weekend naar jullie toegaan gezellig he,
    ja je moeder en vader zien er erg naar uit.
    oja met timo is alles goed gegaan.allen nog moeilijk met het eten en drinken maar dat gaat wel weer over.

nou heel snel tot gauw en heeeeeel veeeeeel groetjes stella

• 02 Maart 2008 - 20:12

Suzan:

Jaja, lekker is dat jullie aan de drank met z'n vieren en ik morgen weer beginnen na een week vakantie, tja verschil moet er zijn! Met zus is alles goed, ik mocht net niet meer van de stoel want ze wilde gekriebeld worden haha!
    Nou heel veel plezier daar en geniet maar lekker daar, jammer dat ik er niet bij ben maar ja werkpaarden en sierpaarden hé:)?

Dikke kus!

Ps: Fijke nog bedankt voor de narcissen, ik was net op zoek naar een tikkeltje lente in mi casa.......

• 08 Maart 2008 - 10:34

Stella:

hallo allemaal ook de ouders van nicole
    ik wou robin even feliciteren met zijn verjaardag heel veel plezier en tot gauw

groetjes stella

• 09 Maart 2008 - 11:33

Angelica En Gerrit:

Hallo allemaal.
    We hebben er een leuke week op zitten,heel erg fijn om ze terug te zien.
    Het is daar fantastisch mooi,lekker eten en veel wijn...
    Ons koppel moet er wel hard werken ,ze hebben weinig tijd voor zichzelf.
    Maar het bevalt ze er prima,helaas ha ha ha
    En wat is het nummer van Tactus????

• 09 Maart 2008 - 18:54

Mikal, Tess, Noa:

Lieve Robin,
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fijn dat het leuk is geweest met de familie, we bellen binnenkort wel even.
    xxxxx ons