Route du France - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Route du France - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Route du France

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Eindelijk is het zover, a.s. zondag vertrekken we richting Les 2 Alpes!

Via deze pagina houden we jullie op de hoogte van onze ervaringen in de sneeuw.

  • 07 December 2007 - 17:40

    Fabian En Kim :

    he luitjes veel plezier en natuurlijk s6 in frankrijk hoop dat het lukt

    gr fabian en kim

  • 08 December 2007 - 17:54

    Oma:

    Veel plezier

  • 08 December 2007 - 20:34

    Peter En Manon:

    Goede reis morgen!

    Veel succes uiteraard en probeer ook een beetje te genieten op de rustige momenten, als je ze kunt vinden! ;-)

    GRTZ Peter en Manon

  • 09 December 2007 - 17:52

    Angelica.:

    hoepel maar mooi op

  • 09 December 2007 - 17:56

    Suzan:

    Ondanks dat jullie het schijnbaar leuk vinden om vijf maanden weg te gaan ben ik er helemaal niet blij mee.... :(
    Ik wens jullie heel veel plezier en ik hoop dat het helemaal niet bevalt zodat jullie na 5 mnd lekker weer in Enschede terugkomen en blijven haha!
    Ik ga jullie heel erg missen, hele dikke kuzzz

  • 09 December 2007 - 19:45

    Oma:

    ja suzanje zus gaat weg he das niet zo mooi oma

  • 10 December 2007 - 09:03

    Sandra:

    mooi afscheidsfeestje gehad bij
    Huuskes??? Weer wat gemist geloof ik.
    Bedankt voor je mooie gedicht, en schilderij.
    Heel veel succes gewenst met jullie tweetjes, en mocht je vragen hebben over hoe op te passen op babietjes kun je me altijd bellen ;-)

  • 10 December 2007 - 10:41

    Marc:

    Goede reis gehad?
    Ik ben zeer benieuwd naar de eerste foto's van jullie onderkomen.

    Heel heeel veel pezier.

  • 10 December 2007 - 15:48

    Fijkuh:

    Inmiddels uit betrouwbare bron vernomen dat het dynamische duo goed is aangekomen. Nu inderdaad wachten op de eerste berichten op deze site... Ben benieuwd!!!
    Maar wel fijn dat jullie goed zijn overgekomen. Nu maar hopen dat de locatie naar wens is, maar dat zit ongetwijfeld wel goed, denk ik. Ligt er veel sneeuw?
    Liefs, F.

  • 10 December 2007 - 18:19

    Anita:

    Hoi Nicole en Robin, hoe was de reis ,en zijn jullie goed aangekomen?
    En heb je het pakketje al bekeken?
    Ik ben bezig met kerstvesiering in ons huis, morgen koop ik een kerstboom.
    Wel een vreemde kerst dit jaar zo zonder jullie,maar goed we zullen een kerstborrel op jullie drinken,nou lieverds heel veel liefs van ons allemaal De Kloortjes .

  • 10 December 2007 - 20:58

    Tess:

    Hey lieverds,
    Goed aangekomen? Ben erg benieuwd hoe jullie het daar gaan vinden.
    Erg veel succes, maar dat komt vast helemaal goed!
    Ben in afwachting van prachtige skifoto's op deze site. Ik hoop voor jullie dat de kerst niet volgeboekt wordt en jullie nog lekker even kunnen genieten.
    5 maand is wel lang he, slik.
    Sterkte, ook voor Suzan en de beide families.
    Liefs Tess, Mikal en Noa

  • 10 December 2007 - 21:54

    Randolph:


    Moet ik voor jullie de jack pot maar leeg halen.
    jie peeee jack pot party.

  • 11 December 2007 - 09:33

    Ronald B:

    Hallo Robin en Nicole,
    Het grote avontuur is begonnen.
    Maak er wat moois van en geniet.

    Alvast een mooie kerst en een gelukkig nieuwjaar gewenst.

    Schiet ff een "lawine" pijltje voor me af.

    groetjes, RonaldB

  • 11 December 2007 - 16:36

    Angelica:


    Hel erg fijn om te lezen dat iedereen zo begaan is met dit duo.
    Ze zijn goed aangekomen en het chalet is
    boven verwachting.
    Er is veel sneeuw.
    Ik mis ze voor geen meter....

    er

  • 11 December 2007 - 16:37

    Angelica:

    typfouten voorbehouden....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 17858

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: