Eindelijk.. we zijn er - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Eindelijk.. we zijn er - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Eindelijk.. we zijn er

Door: Robin en Nicole

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Hallo mensen,

Eindelijk dan een bericht van ons uit Frankrijk. We zitten nu in een achterkamertje van Yeti bar met een traag netwerk en frans nummerbord maar goed.....
Alles gaat goed met ons. Vandaag een supermooie dag met veel zon en strakblauwe lucht en natuurlijk veel sneeuw. Ons chalet is ook super. Morgen late we wat meer weten want dit zo is geen doen..Fijne avond en voor dikke kus

  • 12 December 2007 - 19:00

    Anita:

    Hoi lieve Nicole en Robin,

    Wat fijn dat het chalet mooi is, ik dacht al waarschijnlijk een heel klein kamertje,valt alweer mee, vanavond nog veel plezier in de yeti bar geinige naam
    trouwens, veeeeel lieve groetjes van ons allen ,en tot ziens De Kloorjes .

    --

  • 12 December 2007 - 19:15

    Leon :

    heeej leon hier ! alles goed daar
    all een beetje sneeuw ? ..
    hier gaat alles ook wel goed heb alleen buikgriep groetjes leon en de rest (K)

  • 13 December 2007 - 08:17

    Fijkuh:

    Mooi zo dat het chalet goed is. Wel een raar idee hoor dat jullie daar in de sneeuw zitten, haha. Maar leuk om te horen dat alles OK is. Dikke kus!

  • 13 December 2007 - 09:15

    Kelly Christiaans:

    Hey Hey Nicole.

    Hoe bevalt die daar?? het zal der wel prachtig zijn he hahaha.
    Gister heb ik me boeken gekregen van christa en er zat wat erg aardigs bij:-)
    Super bedankt!!! (al had het echt niet gehoeven hoor).
    Ik wens jullie daar heel veel plezier en succes.

    Groetjes Kelly

  • 13 December 2007 - 15:10

    Angelica.:

    Het chalet is te bewonderen onder skichalets.nl en dan chalet Christiania.

  • 13 December 2007 - 17:08

    Mirthe:

    Hallo Nicole en Robin!
    Hoe is het met jullie?
    Met mij gaat alles goed.. Al een beetje in de apres-ski sfeer? Haha!
    Ik ben vandaag naar de cardiloog geweest, voor een echo. Alles was goed. Was wel grappig om te zien hoe mijn hart eruit zag. Maar gelukkig dat hiermee alles goed is. Nu verder kijken.
    Nouja, ik laat nog wel wat van mij horen!

    Hele dikke kus,
    Jullie nichtje Mirthe

  • 13 December 2007 - 21:18

    Suzan & Sander:

    Hé lieve Nic en Robin!

    Fijn om te lezen dat jullie zo'n mooi chalet hebben en het weer lekker is! Hier is het ook wel koud maar helaas geen sneeuw. Vanavond zijn we op zoek gegaan naar iets voor de ramen en hebben mooie gordijnen gevonden. De vloer is nu helemaal geschuurd en wordt volgende week donker gebeitst; ik ben benieuwd. Hebben jullie nog een ferarri-cocktail gehad :) in de Yeti-bar?
    Ik ben benieuwd naar de foto's! Geniet nog even van de dagen rust en het skiën, voor je het weet sta je te koken voor 14 man haha!
    Tot snel en een dikke kus!

  • 14 December 2007 - 09:41

    Mo :

    Yoooo Nic en Robin,

    Heb jullie gevonden.
    Leuk dat jullie een site bij houden zodat we kunnen lezen wat jullie zoal bezig houdt!.

    En beter dat alles dr mooi uitziet.

    Kalm an maak dr wat van en tot snel.

    Kuszz Mo

  • 14 December 2007 - 18:17

    Janny En Gert:

    Hallo Robin en Nicole,

    Fijn dat het jullie goed gaat.Mooie foto's. Nu nog gasten! Nooit gedacht dat mijn eerste bericht naar jullie zou gaan ! Vis met hersenschudding is niet meer!Geniet nog en lieve groeten.


  • 17 December 2007 - 20:42

    Mieke&harry:

    Hoi Nicole en Robin de chalet ziet er leuk uit aan sneeuw ook geen gebrek nu de gasten nog,komt vanzelf veel succes en we melden ons wel weer
    groetjes H & M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 17893

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: