Super hier! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Super hier! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Super hier!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg

14 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Even een snel bericht.
De eerste foto's zijn geplaatst vanuit een web-cafe. De voorbereidingen verlopen voorspoedig.
De boekingen wat minder, met kerst zijn er nog geen gasten, dus boeken maar :-) !
We hebben nu heerlijk weer, strak blauwe lucht met een lekker zonnetje. Het is wel koud hier, op de piste een gevoelstemperatuur van - 25 graden, brrrrrr....
Ga vanmiddag proberen een cafe met Wifi te vinden. Dan hebben we wat meer tijd om een bericht en fotos te plaatsen.

Voor nu Au revoir!

  • 14 December 2007 - 09:53

    Fijkuh:

    Hee, ziet er leuk uit allemaal, fijn dat het tot nu toe goed bevalt. We houden jullie in de gaten! Ik bel binnenkort wel eventjes.
    Veel liefs!

  • 14 December 2007 - 09:54

    Fijkuh:

    PS: De polo's zijn inderdaad mega-sexy (maar het kan nog vééééél erger!)

  • 14 December 2007 - 10:46

    Stella:

    ha die nicole en robin
    gaaf die foto's .
    Ik hoop dat jullie het daar erg leuk vinden maar we missen je wel heel erg

    groetjes stella

  • 14 December 2007 - 11:01

    Anita:

    Hoi
    He ziet er prachtig uit ,mooi chalet,en wat een leuke open haard ik zie jullie daar al zitten gezellig,de foto van de bergen is helemaal een plaatje , vergeleken met hier bijna om jaloers op te worden ,lieve groetjes Anita

  • 14 December 2007 - 14:15

    Carmen:

    Hai luitjes

    Ik kan me voorstellen dat jullie het naar je zin hebben, echt geweldig wat een plaatje zeg Super!!!
    Nou daar zou ik me ook wel kunnen vermaken, was ik nu maar toch meegegaan in je koffer nikki.
    Nou hier is het wel oke, wel heel rustig
    zonder jou hoor bah!
    De Kerstdrukte is wel een klein beetje begonnen nu, klanten die beginnen te twijfelen of ze wel wat besteld hebben en wat ze besteld hebben oh en natuurlijk de toetjes.......ieder jaar hetzelfde liedje je kent het wel hé.

    Ik wens jullie verder heel veel plezier saampies, maar dat zal wel lukken denk ik.

    Lieve groetjes Carmen

  • 14 December 2007 - 18:56

    Dieny En Pieter:

    Hé luitjes, fantastisch huis waar jullie zitten zeg, en we zijn jaloers op de sneeuw daar. Nou en als je dus geen gasten hebt met Kerst kun je gewoon lekker uitslapen. Doei, we volgen jullie berichten, groetjessssssssss

  • 14 December 2007 - 19:00

    Anita:

    Hoi leuke foto van jullie tweetjes.
    Ik heb net de kerstboom opgezet, zwart wit dit keer .
    dikke zoen Anita

  • 14 December 2007 - 22:01

    Angelica.:

    Ziet er mooi uit.
    Jij staat mooi op de foto nikki.
    We hebben de kerstboom staan het is weer een apart geval.
    Ik mis jullie natuurlijk niet,maar het gaat goed.
    Dikke knuffel en geniet er van.


  • 16 December 2007 - 12:01

    Suzan:

    Hé allebei,

    Wat een super knus chaletje hebben jullie! En het tenue ziet er beter uit dan wat je eerst had! Hebben jullie al lekker kunnen skiën? Nog steeds geen gasten met Kerst nee? Misschien ook wel lekker om dan nog even met zijn 2-en voor die openhaard te kruipen.... De boom van mama is hééééél mooi :) haha, vooral de versiering met die ketting! Nou ja zij heeft er iig een; wij vieren Kerst dit jaar zonder boom! Vrijdag komen de meubels en pap en San zijn nu bezig met de keuken. Ik ben thuis aan het inpakken want ik ben snipverkouden. Ik mis jullie wel en ik ben blij dat ik met Kerst gewoon kan verhuizen. Tot snel en ben benieuwd naar jullie volgende kiekjes!

    Hele dikke kus

  • 16 December 2007 - 14:17

    Angelica:

    Wifi zeker nog niet gevonden????
    De ketting is uit de boom en ik moet zeggen het lijkt er meer op...
    Jullie zijn nu een week weg en we missen jullie al erg.
    Maar dat jullie hebben het daar naar je zin en dat maakt veel goed.
    Het wordt een vreemde kerst,suzan verhuizen en twee lege stoelen op onze traditinele kerstavond.
    Ik hoop dat jullie snel (Wifi?) vinden zodat we meer kunnen lezen hoe het daar gaat.
    Dikke knuffel.

  • 16 December 2007 - 14:19

    Angelica:

    traditionele ja ja ik weet het

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 17894

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: