Franse les.... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Franse les.... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Franse les....

Door: Robin & Nicole

20 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Vandaag een drukke dag qua franse taal. De Franse telefoon rinkelde de hele dag, de loodgieter, de eigenaresse van het chalet, de wasserette, leverancier van het beddenlinnen, sneeuwscooter verhuurbedrijf en twee leveranciers van groenten, fruit en diepvries. En allemaal spraken ze geen woord Engels...
Daarom is Nicole degene die de telefoon opneemt, het Frans van Robin kan nog wel wat bijgespijkerd worden. Nicole is er maar druk mee.

Sorry voor het kopje "Vervelend nieuws", gezien de reacties zullen we dit niet weer doen.

Vandaag hebben we de 9de dag gehad zonder een wolkje aan de lucht, het is heerlijk aangenaam in het zonnetje. Bij jullie is het "lekker" koud hebben we gehoord. dus als jullie het aangenaam willen hebbben kunnen jullie voor de kerstdagen met 40% korting boeken.

• 22 December 2007 - 08:52

Sonja:

Hallo neefje,
    Wat een geweldig avontuur beleven jullie. Dit is waar ik al heel lang van droom, maar jullie hebben het echt gedaan! Echt super knap om dit te doen. Ik wens jullie heel veel succes met z'n beiden en alvast hele fijne kerstdagen. Ik zal jullie site in de gaten houden.

Groetjes, Sonja
    Natuurlijk ook van Martin en Bas.

• 22 December 2007 - 09:18

Myrthe:

Hey!!!!

Het ziet er daar wel gezellig uit hoor!!! Hier zijn alleen de bomen wit! Hihi! Ik geloof wel dat jullie je daar kunnen vermaken, met de sneeuw!!
    Wel jammer van die skipas!!! Rare mensen die fransen!!! Dan moet je maar af en toe een sneeuwballengevecht(met die rare fransen) houden om toch wat met die sneeuw te kunnen!! Haha

Ik wens jullie een hele goede kerst!!! We zullen er 1 op jullie drinken!!!

XX Myrthe