Bekijk ons Live! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Bekijk ons Live! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Bekijk ons Live!

Door: Robin & Nicole

Blijf op de hoogte en volg

20 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Via onderstaande link kun je via een webcam in het Snowcafe kijken waar we meestal op internet gaan, als je geluk hebt (als je daar behoefte aan hebt) zie je ons zitten.

http://www.snowcafe.nl/Les2Alpes/Webcam2.aspx

  • 20 December 2007 - 16:55

    Angelica:

    hallo beiden.
    Ik zie jullie tussen het koken door.


  • 21 December 2007 - 11:22

    Mo:

    Hmm heb jullie gemist, liep nog in de stad te shoppe in de kou..Brrrr..

    Andere x beter, en ja ma Nicole heeft weinig te doen ofnie, die zit overal boven op, heeft cker jullie pagina als startpagina ingesteld.

    Bij deze wens ik jullie vast fijne kerstdagen en een goed en gezond 2008 toe!...

    Grtzz Mo

  • 21 December 2007 - 12:59

    Ria Masselink:

    Lieve Nicole en Robin, zo af en toe kijk ik op de site. Leuk om jullie verhaaltjes te lezen. Ik wens jullie prettige feestdagen en een heel voorspoedig 2008.
    Liefs Ria

  • 21 December 2007 - 13:11

    Weer Ria:

    Ik heb net jullie foto's bekeken,fijn om te weten dat jullie nog gelukkig zijn (grapje van Huuskes).

  • 21 December 2007 - 16:03

    Angelica:

    Ha mo ,ja mooie stel he?
    Ook voor jullie de beste wensen en zou je me het mailadres van je ouders willen geven voor een kaart?
    Kan je mailen naar apostmanijland@hotmail.com

  • 22 December 2007 - 09:34

    Stella:

    hallo nicole en robin
    ik wens jullie fijne feestdagen en een
    gelukkig nieuwjaar

    groetjes stella olaf femke en timo

  • 22 December 2007 - 13:34

    Angelica:

    Hallo Stella.
    Ik wil je op deze manier een fijne kerst wensen en een heeel gelukkig nieuwjaar.
    Enne wanneer hadden we ook al weer afgesproken?.
    Groeten Angelica

  • 28 December 2007 - 11:50

    Stella:

    hallo angelica

    woensdag 2 januari hebben wij een afspraak staan
    ik wens jou een gelukkig uiteinde
    want de feestdagen zijn al geweest
    groetjes stella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 17899

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: