Nou we hebben eidelijk op de latten gestaan... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Nou we hebben eidelijk op de latten gestaan... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Nou we hebben eidelijk op de latten gestaan...

Door: Robin & Nicole

22 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Wekelijks berichten we jullie over het feit hoe mooi het weer hier wel niet is. Vandaag was de grote dag. Eindelijk konden we onze skipassen ophalen. Vannacht op tijd uit de kroeg vertrokken om vanmorgen topfit te zijn om de pistes te bedwingen. Dus we staan vol goede moed op, doen de gordijnen open en ....
we zien niets. Eerlijk waar niets, geen auto geen bergen alleen maar mist. Maar goed wij laten ons niet kennen, keurig de passen opgehaald en vol goede moed de lift ingestapt. De eerste piste ging aardig en zijn vervolgens dan ook een lift hoger ingestapt, een stoeltjeslift (Geen bescherming tegen kou, wind en sneeuw dus).
Halverwege stopte de lift, geen paniek dit gebeurd vaker. Normaal gesproken gaat de lift vrij snel weer verder, maar bij ons niet. Wij hadden de eer om 30 minuten lang in de kou (-10 graden), wind en sneeuw te mogen blijven hangen. Bij ons begon toen toch wel enige paniek te ontstaan, we zagen namelijk ook verder niemand in de lift zitten. Verkleumd zijn we uiteindelijk toch boven gekomen.
Nicole wilde vervolgens gelijk naar huis om op te warmen.
Onze eerste dag skien was dus kort maar krachtig!

• 22 December 2007 - 18:11

Gerrit:

Je moet ook nooit alleen in de lift gaan,doen ze niet voor niets.
    Geniet nog deze paar dagen want het werk komt er nu snel aan....
    Groeten en een dikke kus.