Geen eenzame kerst! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Geen eenzame kerst! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Geen eenzame kerst!

Door: Robin & Nicole

23 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Vandaag gewoon lekker de hele dag de pistes op geweest. Het was beter weer dag gister, nog niet helemaal top maar we zijn enigzins tevreden. Jaja we worden veeleisend hier.We hebben een aantal foto's gemaakt dus hebben jullie ook enig idee hoe prachtig het hier is.
Bovendien zitten we ook niet alleen eerste kerstdag; we zijn uitgenodigd om met het barpersoneel van de yeti-bar en sporturastaff te gaan eten!! Dus dat zal wel gezellig worden. Niet zo gezellig als thuis zijn hoor moeders!!!
Afgelopen vrijdag bovendien voor yeti-staff gekookt( 12 personen). Ideaal voor ons om te oefenen en voor hen; ze hadden al 2 weken geen echte kip meer gehad.Ze eten namelijk elke dag magnetronvoedsel. Ook leuk voor ons met een grote groep eten. Wezijn elkaar nu wel een beetje zat haha.
Fijne kerstdagen voor iedereen gewenst ennuh we sturen wat sneeuw die kant op...

• 23 December 2007 - 20:34

Angelica:

Dat zijn mooi plaatjes prachtig hoor.
    Fijn dat jullie met kerst niet eenzaam zijn.
    Ik bel jullie morgen dag kinders

• 23 December 2007 - 23:36

Suzan En Sander:

Hé tous les deux ;
    Encore aussi un petit message de ton soeur et son ami qui est assis ensemble entre les boîtes. Demain le Noël et alors n'est pas vous malheureusement;
    pour la première fois et dernier s'il se trouve à nous :) À partir de 1200 kilomètres de distance vous nous souhaitez des jours entier fins et jouissez de votre diner avec le Yeti-crew ! Jusqu'rapidement et nous pensons votre!

Embrasser nous!

• 24 December 2007 - 12:34

Fijkuh:

Wel verdacht hoor, dat jullie nu al zulke dikke vriendjes zijn met allerlei barpersoneel... dan zullen jullie daar de omzet wel stimuleren ;)
    Nee hoor, mooi om te horen dat het nog steeds goed bevalt en stiekem wel OK dat er nu nog geen gasten zijn. Kun je alles iets meer op het gemakje doen.
    Geniet van de mooie dagen daar, fijne kerstdagen en ik bel één dezer dagen wel even. Veel liefs vanuit hier (en kom es door met die sneeuw hier!!!)...

PS: Laatste nieuws: de trainer van heracles is ontslagen en er komt geen witte kerst. Verder geen dode BN'ers ofzo...

Witte kerst zit er niet in
    Uitgegeven: 24 december 2007 10:29

AMSTERDAM - Het wordt een groene kerst. Beide dagen worden overheerst door bewolking, verwacht het KNMI.

Er is vijftig procent kans op regen, vooral verwacht in de middag en avond. De temperatuur komt eerste kerstdag uit op ongeveer vijf graden.

Op tweede kerstdag loopt de temperatuur op tot zeven graden. De kans op neerslag is dan iets kleiner.

• 24 December 2007 - 13:56

Jonnie En Christa:

Hey hey, alles goed daar, zo te zien wel hè. Hele mooie foto's, ben best wel een beetje jaloers. Geniet er nog maar lekker van nu kan het nog. Jonnie en ik wensen jullie hele fijne feestdagen en de allerbeste wensen voor 2008. Groetjes Jonnie en Christa

• 24 December 2007 - 16:58

Sylvia René En Kids:

Hoi Luitjes

Wat ziet het er geweldig uit!!
    Wij wensen jullie een hele fijne kerst en een gelukkig en gezond 2008 !!

Dikke kus van ons!!

• 24 December 2007 - 17:40

Tess, Mikal, Noa:

Hey,
    Eindelijk kunnen we even volgen hoe het met jullie gaat...
    Onze intenetverbinding is stuk, dus ik was al supernieuwsgierig.
    Nu bij mijn ouders (die vermaken zich prima met Noa). We zijn jaloers, wat een mooie plaatjes!!!!!!
    Fijn dat jullie het zo mooi hebben. Ik heb nog niet alles gezien en gelezen, hoop daar deze dagen nog aan toe te komen. Een hele fijne kerst. Geniet lekker (en nog een keer jodelend de berg af voor ons he!)
    Speciaal voor het kerstgevoel komt ie dan: Last christmas i gave you my heart but the very next day you gave it away, this year to set me from tears i give it to someone special la la la la la, la la la la la
    Dikke zoen van ons

• 24 December 2007 - 20:43

Oma Jeannette +kids:

heey Robin en Nicole,
    alles goed?
    Wat een leuke foto's
    we wensen julie hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2008!
    groetjes
    inge&jostin

• 25 December 2007 - 09:06

Anita:

Hoi lieverds,
    Wat een mooie plaatjes zeg ik wordt nu toch wel lichtelijk jaloers hoor, wij wensen jullie dan ook fijne kersdagen toe ,dikkezoen De Kloortjes uut Enschede.

• 25 December 2007 - 19:40

Sandra:

hallo daar, wat leuk om jullie te kunnen volgen daar boven op de piste, wat super leuk lijkt het me daar.......had laatst ook al een berichtje gestuurd, maar zie het er niet tussen sstaan, maar kijk geregeld hier op de site. Ben blij dat jullie het naar jullie zin hebben. Veel plezier nog, en tot de volgende keer
    Groetjes uit Rossum

• 26 December 2007 - 13:11

Angelica:

Hallo lieve kinderen.
    Ik hoop dat jullie gisteren een fijne dag hebben gehad.
    Hier is het druk, vandaag gaan de laatste spullen uit het oude huis van Suus.
    Het nieuwe huis is nog niet bewoonbaar dus slapen ze in jullie flat.
    We missen jullie heel erg.
    Er zijn twee lege stoelen....
    En Nicole:beloofd is beloofd he?
    Ik heb van de kerstman een quickcam gekregen,dus als we weer chatten probeer ik hem uit.
    Dikke kus van ons allen...

• 01 Januari 2008 - 15:37

Ben Truus Janny Gert:

en damian en jeremy er ook bij

is het leuk in frankrijk. Een gelukkig en voorspoedig 2008.
    Wij zitten nu aan de nieuwjaarsborrel.

groetjes janny gert ben en truus jeremy en damian