Kerstdiner - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Kerstdiner - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Kerstdiner

Door: Robin & Nicole

26 December 2007 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Even een snel berichtje:
We hebben wat foto's van ons kerstdiner toegevoegd.
En we gaan nu weer genieten van een ander kerstmaal.

• 27 December 2007 - 17:36

Jerry En Fam.:

Hoi luitjes,

Mooi daar hoor. Best wel jaloers. Nou lekker uitbuiken van dat kerstdiner en nog veel plezier daar!

Gr. Jerry, Mellanie, Yvar en Sven

• 29 December 2007 - 19:52

Suzan:

Bonjour !
    Jolie photos du diner avec tous gens, agréablement ! Et maintenant ? Le travail au magasin car bouillent pour 14 gens ne déçoit pas ou? Nous allons ce soir vers le casino et espérons bonnement Mons l'argent !
    Nous faisons attention bonne votre maisonnette et je soignerai les moisissures dans le frigidaire avec beaucoup amour !
    À rapide et bisse de ta petite soeur

• 30 December 2007 - 12:06

Sandra:

Wat lees ik nu? Gaan jullie daar in Frankrijk ook al het casino onveilig maken? (ja, kan nog wel een beetje frans)
    Veel suc6 he!!

• 31 December 2007 - 10:04

Anita:

Lieve Nicole en Robin, Ik wens jullie een fijne avond en we toosten vanavond om 24:00 op jullie hoor!
    Lieve groetjes De Kloortjs.

• 01 Januari 2008 - 17:51

Leon Fct:

Gelukkig nieuwejaar Groetjes van ons allemaal !!!!!:DxXx

• 02 Januari 2008 - 09:45

Mo:

De beste wensen voor 2008!...

Liefs ons.

• 02 Januari 2008 - 14:22

Tess:

Hey Niek en Robin,
    Ziet er gezellig uit dat kerstdiner.
    Wij hebben eindelijk weer internet!
    Dus ik ben weer helemaal op de hoogte, alles even gelezen. Wat leuk dat iedereen jullie zo volgt.
    Jullie eerste skiavontuur was wel spannend. Ik vind die liften al eng als ze niet stilstaan.
    Hebben jullie een leuk oud en nieuw gehad?
    Ik hoop dat 2008 jullie veel moois brengt, maar dat gaat vast lukken!
    Hier gaat alles prima, Noa kan al schaterlachen. Echt super. (dus pappa en mamma doen zo gek mogelijk om haar zover te krijgen).
    Veel plezier...
    Wanneer komen eigenlijk de eerste gasten?
    Liefs uit Arnhem x

• 02 Januari 2008 - 18:01

Pieter:

De beste wensen voor 2008!! Leuke berichtjes en foto's op de site!

Groetjes Pieter

• 04 Januari 2008 - 15:09

Freddie Postma:

Hallo luitjes,2008 is dan eindelijk daar en ik merk dat jullie het drukker hebben en dat is dan maar goed ook. Alleen vakantie vieren en beesten hou je niet zolang vol, toch?? Vanaf deze kant een goed 2008 gewenst, vol geluk, gezondheid en alles wat leuk en lekker is.(lekker degelijk). Groetjes van Barbara, Lauren en Tim, Jeroen, Freddie

• 06 Januari 2008 - 10:35

Johan Engbers:

Alles ziet er goed uit; ik zie dat jullie het naar jullie zin hebben; mooi.
    Ik wens jullie heel veel succes voor 2008 en hoop dat jullie slagen in jullie missie.............(Hals und Beinbruch)