Halverwege het seizoen - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Halverwege het seizoen - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Halverwege het seizoen

Door: Nicole & Robin

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Nog 7 weken te gaan en we kunnen nu dus een beetje de balans opmaken. Aan de ene kant is het een genot om elke dag op te staan met een strak blauwe lucht, een warm zonnetje en de berglucht. Aan de andere kant is het wel elke morgen (06.30 uur, 7 dagen in de week) vroeg opstaan. Het gebrek aan slaap en privacy begint een beetje op te breken, we zijn nu daarom ook een beetje aan het kwakkelen met onze gezondheid. De gasten kunnen een week maken of breken voor ons. Daar halen we onze energie uit. En een kroeg op kruipafstand is ook niet verkeerd.
Volgende week komen de ouders van Nicole Les 2 Alpes onveilig maken, we hebben er veel zin in. En over 4,5 week komen de ouders en broer van Robin langs, ook daar kijken we naar uit. Zullen we Marc is ff leren skiën!

Wij gaan er weer vandoor, moeten aan de slag voor de afternoon-tea!

Groeten en een dikke X Nicole & Robin

P.s.: Een aantal weken geleden lazen we dat we te weinig berichten op de website plaatsten. Wij constateren ook dat het aantal reacties uit Nederland steeds minder worden.
Uit het oog uit het hart?

  • 25 Februari 2008 - 17:27

    Tess, Mikal, Noa:

    Nee hoor.
    We still love you.
    Dikke kus ons drie

  • 25 Februari 2008 - 17:28

    Noa:

    Kusje van mij x

  • 25 Februari 2008 - 17:34

    Mikal:

    Egalite, fraternite en met een gevoel van vrijheid naar benee. (ja daar hebben we toch een reisje mee gewonnen, ongelofelijk he)

  • 25 Februari 2008 - 17:35

    Mikal:

    Je geniet misschien wel met zijn twee.
    maar wij in Holland tellen ook nog mee.

  • 25 Februari 2008 - 17:39

    Tess:

    Et encore, one more....
    Nous esperer que vous gueri bien.
    Salut xxx


  • 26 Februari 2008 - 09:20

    Fijkuh:

    Wat een evil bitches zijn jullie, je trouwste gastenboekfans ff beledigen in je ps-je! Pfffff.... ik voel mij geloof ik niet aangesproken ;))))
    Maarruh, jammer dat ik niet meekan volgende week, had me wel lachen geleken maar ja. Té onmisbaar geworden hè (braak). Maar veel plezier in elk geval!

  • 26 Februari 2008 - 10:00

    Sandra:

    hoezo uit het oog uit het hart?????????
    Foei! wij kijken geregeld op jullie site, en elke dinsdag zijn we met z'n allen op de verkoopafdeling van Huuskes in de chatroom te vinden, maar ja....
    waar zijn jullie ???????
    ;-(

  • 26 Februari 2008 - 17:59

    Suzan:

    Hé leuk om weer iets te lezen van jullie. En jullie zijn helemaal niet uit mijn hartje verdwenen, integendeel want vandaag heb ik in de regen (ik vind mezelf bijzonder zielig!) maar iets leuks gekocht omdat er binnenkort iemand jarig is.....
    Anyway, ik baal ervan dat ik zelf niet meekan naar jullie want ik heb veel zin om ouderwets een rosé te drinken en een sigaretje te roken met mijn grote zus...Moet nog eventjes wachten dan maar komt goed!

    Hele dikke kuzzz van mij!

  • 27 Februari 2008 - 10:01

    Grusse Aus Holland:

    He hallo,
    Uit het oog uit het hart? hmm, moeten dan maar snel een berichtje achter laten he.
    Hier bij Huuskes alles oke. Alles gaat zijn gangetje.
    Leuke tijden voor jullie om op te staan. 6.30 uur op staan en dan tot 2.00 uur in de kroeg? dat ligt jouw toch wel Nicole?
    Qua weer en omgeving zijn we in ieder geval erg jarloers. beterschap gewenst.

    Groetjes Pieter & Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 17895

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: