Griep slaat toe - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Griep slaat toe - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Griep slaat toe

Door: Nicole & Robin

Blijf op de hoogte en volg

22 Februari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Even tijd om een berichtje te plaatsen. Afgelopen week een aantal dagen ziek geweest, buikgriep. Gelukkig hebben de Fransen goede medicijnen, die je er snel weer bovenop helpen.
Deze week hebben we een voorbeeldige Engelse groep die 's avonds om 21.30 uur al in bed ligt, heerlijk....
Daartegenover staat wel dat ze 's morgens om 07.45 uur aan het ontbijt verschijnen. Het is voor dus een week van vroeg opstaan maar ook eens een week van vroeg naar bed gaan.
Het is een leuk stel bij elkaar waarmee we veel lachen en af en toe een borrel drinken.
Morgen arriveren er weer Nederlanders, dat wordt weer koffie zetten i.p.v. thee.
Het zonnetje schijnt hier nu inmiddels bijna 3 weken onafgebroken, kan dus eigenlijk niet beter. Ik las net op internet dat er komende week sneeuw op komst is. In het dorp ligt niet zo heel veel sneeuw meer, dus dat komt goed uit. Tevens komen er volgende week zaterdag en over 6 weken belangrijke gasten en dan mag er wel wat sneeuw liggen.

Ik stop er mee, ik ga zo taarten bakken voor de afternoon-tea!

Oh ja, het blijft leuk om al die leuke reacties uit Nederland te krijgen via de website, e-mail, telefoon of per geschreven brief, TOP!

Robin


  • 22 Februari 2008 - 12:41

    Fijkuh:

    Ja, de epidemie is dus ook doorgedrongen tot jullie bergclan... Sneu hoor! Want jullie kunnen je niet gewoon even een weekje ziek melden! Maar mooi om te lezen/horen dat jullie er weer bovenop krabbelen.
    Trouwens, ik heb nog wel een lekker taartrecept, als je er belangstelling voor hebt...? Hij kan zo mee in de 4-sterren afternoon-tea, wat mij betreft.
    En natuurlijk gaaf dat er wat familie overkomt binnenkort, is toch fijn om elkaar weer even echt in de armen te sluiten lijkt me.
    Nou, ik ga weer aan het werk. Veel groetjes en een beterschapsknuffel van jullie trouwste fan :-P

    PS: Wordt er nog es een chatsessie gedaan? (jaaaa, als trouwste fan word ik nu veeleisend!)

  • 22 Februari 2008 - 18:03

    Anita:

    Dag lieverds, fijn dat jullie weer beter zijn,watleuk dat pappa en mamma volgende week komen zeg!!! bij ons is alles oke,tot kijkjes ,liefs Anita

  • 24 Februari 2008 - 20:16

    Oma Nijland:

    Hallo Nicolle en Robin,

    Ik heb van jou ongeluk gehoord wat jij gehad hebt en en ik hoorde dat jij het redelijk goed hebt uberstanden ,ik wens jullie veel geluk met je nieuwe baan en ik hoop dat ik jullie nog weer zien mag
    Robin en ik wens je alvast voor je verjaardag alles goede en dat jullie samen heel lang gelukkig mogen zijn
    das es nicht zo lange dauweren wird das ich nog ainmaal erleben kan das ich ubergrosmutter werden darf,liebe gruze von oma der heute bij Anita weder ein gans schone abend erlebe Oma ist zufreden
    bei in Glanerbrugge unten im restaurant bei de dolle mina`s zo heet de club van de dames waar oma zich vertoeft,liebe Nicolle en Robin, guten abend gute nacht
    Von engelein gewacht die zeigen auch im traum die christkindsleim baum morgen fruh wen god will werdert ir wieder gewekt

    lieber grusse Oma

    xxxxxxxjes

  • 25 Februari 2008 - 12:35

    Angelica:

    Anita was oma aan de wijn????
    Ha ha ha,maar wel lief.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 17903

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: