De 1ste week gasten zit er op! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu De 1ste week gasten zit er op! - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

De 1ste week gasten zit er op!

Door: Robin & Nicole

Blijf op de hoogte en volg

07 Januari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Het heeft even geduurd maar nu eindelijk weer een berichtje van onze kant.
Allereerst willen we iedereen een gelukkig en gezond 2008 wensen!

Wij hebben inmiddels de eerste gasten gehad en het was super. Het was hard werken maar dat was het uiteindelijk wel waard. De gasten waren leuk en gezellig (We moeten natuurlijk oppassen wat we zeggen, de gasten lezen mee ;-), geintje hoor jullie waren echt gezellig!) Het was een week waarin we veel geleerd hebben, weinig hebben geslapen en veel lol hebben gehad.
Het weer is inmiddels slecht hier, vanmorgen regende het zelfs, we weten gelijk weer waarom we uit Nederland zijn gevlucht. De komende 2 weken hebben we nog geen gasten helaas, dan moeten we weer leven op water en brood.

Voor wie nog langs wil komen, de volgende weken hebben wij nog geen gasten en zijn jullie van harte welkom:

12 jan - 19 jan
26 jan - 2 feb
9 feb - 16 feb
29 mrt - 5 apr
12 apr - 19 apr

Boeken dus, want het is hier super gezellig!

P.s.: Een geschreven brief is ook nog altijd leuk om te ontvangen hoor tante!

  • 07 Januari 2008 - 15:25

    Fijkuh:

    Nou, jullie zijn "ontmaagd" én jullie hebben het overleefd!
    Heb jullie al een paar x geprobeerd te bellen (op jouw 06 Nicole) maar dat is nog niet gelukt. Ik probeer het nog wel een paar keer, dan kunnen we even "live" kletsen, ook wel leuk toch...?
    Wist je trouwens dat kale macaroni met ketchup ook lekker is? Dat at ik altijd in Groningen al het geld op was...

  • 07 Januari 2008 - 15:26

    Mo:

    Fijn om te lezen dat alles nog super gaat en dat de eerste week gasten ook super goed is bevallen...met veel gezelligheid.

    Ut slapen kuj zo weer inhalen ;)...

    Hopen dat de andere weken ook volkomen voor jullie.

    Have fun.

    Grtzz Mo


  • 07 Januari 2008 - 18:53

    Gerrit:

    Hallo kinderen.
    Ik heb van mama gehoord dat jullie flink zijn afgevallen.
    Hard werken is niet erg maar wel goed blijven eten.
    Doe ik ook ha ha ha.
    Mis jullie erg.Een dikke kus.

  • 07 Januari 2008 - 20:51

    Suzan:

    Dat ziet er gezellig uit op die foto! Lang geleden dat jullie zo voor mij hebben gekookt ;)!
    Lekker nu even twee weekjes rust; maar ja wel weinig verdienen natuurlijk! Hoe doen jullie dat toch; zoveel drinken en dan nog afvallen???!!! Vast geen dieet à la Sonja maar goed, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben daar.
    Vandaag begonnen aan mijn nieuwe job, errug leuk lijkt me maar wel wennen aan het onderwijs (jaja ook ik moet oppassen wat ik schrijf op de site :))
    Nou lievies, tot krabbels maar weer en een dikke kus voor jullie allebei!

  • 08 Januari 2008 - 16:41

    Tante Tiny:


    Dus jullie hebben ondertussen de sleutel van de brievenbus????????????????

  • 08 Januari 2008 - 19:55

    Sylvia:

    Hoi
    Ik geniet echt van jullie verhalen, wat super!! Had ik ook ooit moeten doen maar goed nooit lef voor gehad.
    Ik wens jullie een heel fijn 2008 toe ook namens René en kids.

  • 09 Januari 2008 - 17:06

    Truus:

    Hallo jullie beiden. Ik probeer wat voor jullie te sturen. Mijn typen is nog niet goed, maar dat komt vanzelf wel. Nog de beste wensen voor 2008 gewenst van BEN en TRUUS; hou je haaks tot een volgende keer.

  • 09 Januari 2008 - 17:11

    Damian:

    Hai.
    Is het leuk in frankrijk.
    Ik ben bij mijn opa en oma.
    Satut.
    DAMIAN

  • 09 Januari 2008 - 17:12

    Damian :

    ik bedoel salut

  • 09 Januari 2008 - 17:20

    Jeremy:

    Salut, je suis Jeremy. Tu me connais? Oui, bien sur! Ma grand-mère èt grand-père disent: "Parle Francais aves leur."
    Tu peut aussi un peu Francais. Je l' apprendre à école. Surtout est bien là-bas? Je vais faire mes devoirs. C'est trop.

    Salut, Jeremy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 17895

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: