Verveling slaat toe... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Verveling slaat toe... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Verveling slaat toe...

Door: Robin

11 Januari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Bonjour,

Even een berichtje uit Les 2 Alpes.
We hebben er al weer bijna een weekje rust opzitten, en nog een week te gaan. Wat ons betreft mogen er morgen wel gasten komen, maar helaas nog geen reserveringen.
Het weer is wisselvallig momenteel hier, deze week heeft het hier zelfs geregend en momenteel zijn de meeste skiliften dicht omdat er een te harde wind staat. Vannacht en morgen zou het hard gaan sneeuwen gelukkig. Dat hadden we ook wel weer nodig hier, de hoeveelheid sneeuw gaat snel achteruit.

We hebben dus niet veel te doen, op het apres-skiën na dan, maar dat is om de sociale contacten hoog te houden ;-)

Oh ja, we hebben nog steeds geen sleutel van de brievenbus, maar met een kleerhanger kun je veel doen, o.a. de post uit de brievenbus halen en er voor zorgen dat de radio een goed ontvangst heeft. Weet iemand trouwens op welk kanaal we de wereldomroep kunnen ontvangen?

Zo te lezen gaat het met het Frans van sommigen in Nederland ook goed, beter dan dat van mij in ieder geval. hoewel dat langszaam aan ook steeds beter wordt.

A bientôt!

Robin

• 11 Januari 2008 - 15:00

Carmen:

Hallo daar,

Allereerst bedankt voor jullie kaartje, lief hoor.
    Er vroeg vandaag iemand naar MILIKO, ze zijn je dus nog niet vergeten hier Nicole.
    Wat gaaf trouwens dat jullie eerste gasten zo leuk waren, dan is het wel extra leuker toch?
    Jullie hebben dus nog een week om bij te komen, jullie worden vast prof. skiers.
    Lekker genieten..
    Groetjes

• 11 Januari 2008 - 20:54

Anita:

Dag lieverds,

Ik vind het sneu voor jullie dat de verveling toeslaat, gelukkig wordt het weer beter,bij ons is er ook niet veel aan regenachtig en grauw,volgend weekend gaan wij een weekendje weg Randolph wilde dit keer zijn verjaardag elders vieren, dus we gaaan richting Braband Vakantiepark Vikeloord je weet wel met een subtropisch zwemparadijs enzo, trouwens we hebben afgelopen zaterdag weer erg gelachen oude filmpjes gekeken vooral om jou Nicole met je act van B De Rooy net echt ,Oma had ook een goeie dag ze danste in de keuken met mamma op Duitse muzeik sorry moet muziek zijn,Niek heeft dit schouwspel vastgelagd op zijn mobbille,mocht je belangstelling hebben geef maar een gil.
    Momenteel is F.C. Twente aan het voetballen,tegen Nec.
    Nou lieve mensen ik wens jullie een fijn weekend en tot kijkjes
    liefs Anita xxxxx

• 12 Januari 2008 - 18:08

Suzan:

Hahaha slaat de verveling toe ja? Ik zou er nog maar even van genieten want straks ben je heel druk om de gasten te verzorgen! En nu ligt er sneeuw en dan kunnen jullie nog niet gaan skiën; pas wel goed op hè de volgende keer Nic; echt weer een actie voor jou ;)
    Ik heb net lekker kippensoep gegeten bij mams; mmmm jullie weten niet wat je mist! Leuk kaartje heb je gestuurd; wou het kleine handschrift wel lukken hihi!
    Tot krabbels en een dikke kuzzz voor jullie allebei!

• 13 Januari 2008 - 10:52

Tiny:

Wereldomroep, 5955 en 9895 en misschien 6020.
    Houd de kleerhanger maar weer gereed !!!
    Nog veel plezier. Hans en Tiny

• 14 Januari 2008 - 11:32

Ida:

He, Nicole hoe is ie....Wat is het mooi bij jullie.Zo te zien en te horen gaat het harstikke goed.Ik zal vanaf nu ook eens vaker op jullie site gaan kijken. Bij ons gaat alles zijn gangetje.

Groetjes Ida Gerard Bryan en Jeremy