sneeuw, sneeuw, sneeuw en een blauw oog - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu sneeuw, sneeuw, sneeuw en een blauw oog - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

sneeuw, sneeuw, sneeuw en een blauw oog

Door: Nicole & Robin

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Afgelopen weekend is er een dik, maar dan ook echt een dik pak sneeuw gevallen (Zie foto's) Dit was ook nodig aangezien de sneeuw voor de zon begon te verdwijnen. Momenteel sneeuwt het ook weer hard, en er is meer op komst! Vandaag zijn we ook eindelijk weer gaan skiën. Nicole is 4 dagen geleden behoorlijk hard onderuit gegaan op de piste. Dit was een echte Nicole actie die je geen enkele andere skiër zult zien maken. Vol met het gezicht op de ijzige piste, en die kwam hard aan...
Nu de familie op de hoogte is zullen we er ook maar een foto bij doen. Nicole kan inmiddels weer met beide ogen zien. We hebben ook gelijk maar een helm en een betere skibril gekocht (Broertje, nu weet je gelijk waarom we een helm gingen kopen).
Vandaag dus weer de piste op geweest, echter was dit van korte duur gezien het slechte weer, koud en veel wind. Nu zitten we aan de bitterballen en een biertje in het snowcafe ( www.snowcafe.nl ) Robin verveelt zich nu niet meer want Nicole zit weer aan zijn zij ;-)

  • 14 Januari 2008 - 17:26

    Angelica:

    En ik maar me maar zorgen maken over eventuele lawine's
    Maar goed dat je gelijk een helm gekocht hebt.
    Heb erg met je te doen....
    Hopen binnenkort te komen dikke kus mama en papa

  • 15 Januari 2008 - 11:58

    Sandra:

    Oh, lieve Nicole..............
    Sneu voor je zeg, hoop dat je er niet al te veel last van hebt.
    Geen koppijn ??
    Maar wel leuke foto's.hahaha.
    Ben net naar huis gegaan van 't werk, Stijn was ziek, die heb ik nu voor de kachel liggen slapen, dus heb even rust.
    Voor hoelang het duurt. Hey, ski ze nog ,en pas voortaan wel een beetje op he?!
    Groetjes oet Rossum

  • 15 Januari 2008 - 14:32

    Stella:

    o die nicole wat heb je toch gedaan
    ziet er niet uit we kennen je helemaal niet terug. maar gaat alles weer goed of
    heb je nog veel pijn? nou doe rustig aan

    wel leuke foto's van de sneeuw wat een bergen maar lijkt me wel geweldig

    groetjes stella

  • 16 Januari 2008 - 21:40

    Tiny:


    Mooie foto,s!!!!!!!!!!!

    Vooral de kleuren erg scherp.

  • 17 Januari 2008 - 13:54

    Carmen:

    Hey,
    Nikki, wat zie je er uit zeg, wat erg
    voor je.
    Ik schrok me rot toen ik je zo zag!
    Hopelijk gaat het gauw weer beter met je.
    Maar Robin zal wel goed voor je zorgen toch?
    (En ons niet meer zo laten schrikken hoor)!!
    Lieve groetjes

  • 17 Januari 2008 - 14:58

    Jeannette:

    ha nickey en natuurlijk robin
    ik hoop dat het weer beter gaat
    maar ja knap was je toch al niet ha ha
    horecava amsterdam was weer toppie
    wel hard werken maar s`avonds heel gezellig. heel veel gegeten van lonnie
    lekker lekker. en gesoliciteerd bij
    cora van de mora maar ik had de x factor
    niet. ik hoop dat je nog weer gasten
    krijgt anders duurt de dag zo lang
    want om 24 uur tegen robin aan te kijken
    lijkt me ook niet alles.
    see you
    jeannette

  • 18 Januari 2008 - 10:14

    Freddie:

    Laat deze foto niet te lang staan. Je loopt dan de kans de je hondebelasting moet gaan betalen. Hihi.

    Verder alles oke?? grtx van de DEC boys

  • 23 Januari 2008 - 13:07

    Ida:

    Hi Nicole. Ik hoorde van Jeannette wat er gebeurd was. Nu heb ik de foto ook gezien. Jeetje zeg....Gaat alles wel goed daar? Vrijdag nieuwjaars receptie...Feesten dus...We gaan dit keer naar Go Planet.Nou doei doei, en doe rustig aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 17898

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: