Laatste vrije avond voor het feest weer losbarst - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Laatste vrije avond voor het feest weer losbarst - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Laatste vrije avond voor het feest weer losbarst

Door: Nicole & Robin

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Hoi allemaal,

Eerst maar ff het goede nieuws. Nicole ziet er weer als vanouds uit en dat is zoals jullie allemaal wel weten knap ;-).

Verder genieten we nog even van onze laatste "vakantiedag". Morgen zijn er weer gasten op komst en kunnen wij dus weer lekker aan het werk. Even het luie zweet er uit gaan werken.
Skiën is momenteel zwaar aangezien er vorige week een dik pak sneeuw is gevallen. Robin gaat inmiddels al van de schans af (Hij is al aan het oefenen voor het 4-schansen toernooi!).

Gisteren hebben we weer eens een heerlijke warme Hollandse pot gegeten, Zuurkool met rookworst van de HEMA!
Heerlijk voor de buis met een dvd van Herman Finkers er op en een Hollands sigaretje na. Dit werd mede mogelijk gemaakt door:
Janny (zuurkool en Hema rookworst)
Marc (DVD en kabel)
Angelica & Gerrit (Rookwaar & Allerhande)
Gert (24-uurs transport naar Les 2 Alpes)

BEDANKT!

Oh ja, Huuskes, zijn er nog roddels over de HoReCaVa?

p.s.: Roddels van DEC zijn ook welkom.

  • 20 Januari 2008 - 14:59

    Tess:

    Hey Niek en Robin,
    Nicole net je foto gezien. Jij hebt een smak gemaakt!!!!
    Arme Nicole. Doet me denken aan zandvoort toen je door een mug was gestoken en een enorme bult op je hoofd kreeg.
    Ik was altijd de lul met skiën, als kind. Heb ook flinke smakkerds gemaakt (tegen een boom geskied, met een lift achter mijn jas meegesleurd etc.) Ja ja 't is een gevaarlijke sport, maar wel gaaf.
    Ben blij dat je een helm hebt, nog wel een mooie ook! Robin jij gaat al van de schans af? Gaat goed zo te horen.
    Fijn voor jullie dat er weer gasten komen.
    Hier gaat het prima. 't is echt genieten met Noa. Ze is erg vrolijk en slaapt al lekker door.
    xxxxxxx uit Arnhem (ook van Mikal)


  • 21 Januari 2008 - 13:48

    Fijkuh:

    Hee Niekje, was je nu maar met de helm op geboren, dat kwam dan dubbel van pas :)) hahahahaha!
    Nou, werk-ze maar weer deze week en doe voorzichtig!
    XF

  • 21 Januari 2008 - 13:50

    Fijkuh:

    PS: Zal wel aan mij liggen maar ik zie echt geen rood rondje!!!

  • 21 Januari 2008 - 15:03

    Jeannette:

    roddel horecava
    er is 30 kg vlees gestolen.is ook nog op t.v bij shownieuws geweest ja ja huuskes wordt bekend. en we hadden een zwangere vrouw die na twee dagen weer naar huis is gegaan beroerd en misselijk. laat ze gewoon zeggen ik vind het niet zo gezellig ik kan niet roken en drinken.
    tja, het is wat
    see you jeannette

  • 21 Januari 2008 - 19:17

    Freddie:

    Hallo,

    Ik ben blij dat het "weer"goed gaat en je elkaar weer goed kunt aankijken. Het is erg mooi bij jullie zo te zien en had er graag willen zijn, maar ja, luxe en werkpaarden he. Nu even dan....

    Roddels DEC.

    Sinds 01-01-2008 is de vrijdagmiddag borrel alcohol vrij, ja echt waar. (dus geen reden om daarvoor terug te komen) wel een hoop andere redenen te noemen!! maar dat doe ik dan maar hier niet, sorry. De vrijdag komen dus veel medewerkers onverwacht (niet gewenst??) en ook nog eens nuchter thuis. Dit geeft dan gelijk weer veel andere problemen zoals : Wie bepaald wat er nu op de TV komt (ik bedoel dan in de woonkamer en niet het slaapkamertje achteraf, niet dat die niet gezellig is / kan zijn.) Veel van die lieve "huis"vrouwtjes hebben al gebeld om dan maar in iets anders te regelen, echter moeten ze ook toegeven dat het wel weer leuk is op de vrijdag een (verstaanbaar)gesprek te voeren met de partner. Al met al een verandering waarvan de gevolgen nog niet compleet te overzien zijn. Zelf heb ik me beschikbaar gesteld om dan maar op de vrijdag achter de bar in de kantine van de Boys te gaan staan. Let wel om tour-beurt, de ene week ervoor de andere week erachter, tja je moet wat. Ik zoek nog een paar andere vrijwilligers om te komen helpen, ervaring in de franse alpen is een pre.

    Voor nu genoeg, Groetjes van Jeroen. Lauren, Tim, Barbara en Freddie.


  • 22 Januari 2008 - 21:26

    Tess:

    Fijk, ik zat ook al naar het rode rondje te zoeken en dacht ben ik nu gek?
    Heb het eerst nog aan de hormonen toegeschreven, maar ben blij dat jij hem ook niet kan vinden.
    Maar Robin en Nicole jullie zitten met jullie chalet vast ergens in 1 van die huisjes en dat ziet er toch wel erg cool uit. Dag schatties, fijne dagen.
    Leuke gasten?
    Hebben jullie al heimwee trouwens?
    Vind het erg knap wat jullie allemaal ondernemen.
    bisous xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...

  • 26 Januari 2008 - 21:04

    Sander:

    hey skifanaten,

    alles goed met jullie? als ik die mooie foto`s zie heb ik nog meer zin jullie te bezoeken. (ook voor suuz want die heeft haar grote zus erg nodig al ontkent ze dat natuurlijk)En natuurlijk kan ik vervelende studenten jullie toko uitschoppen (vind ik leuker dan skiën:P) en het een en ander repareren ik ben zo langzamerhand een bouwvakker aan het worden namelijk. Veel plezier daar nog en gedraag je wel in al die barretjes daar hè?!,

    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Deux Alpes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2008

Laatste week in de sneeuw aangebroken

27 Maart 2008

Snowboarden

21 Maart 2008

Alpe D'Huez

11 Maart 2008

Kapot na een weekje ouders

27 Februari 2008

Sneeuw op komst

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 17900

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: