Bijkomen na een groep van 9 studenten... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Bijkomen na een groep van 9 studenten... - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Bijkomen na een groep van 9 studenten...

Door: Nicole & Robin

29 Januari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Hoi allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van onze kant. Zoals de titel van het bericht al aangeeft zijn we momenteel aan het bijkomen van vorige week. Het was een drukke, drukke week voor ons waarin veel gebeurd is. Om problemen te voorkomen kunnen we helaas niet alle verhalen hier gaan plaatsen. In het dorp is de rust weer terug gekeerd...

Verder gaat het goed hier, lekker weertje, hoe kan het ook anders. Gisteren een dagje op de piste geweest met onze gasten, erg gezellig, en een mooi bruin kleurtje aan over gehouden.

Afgelopen week geen foto's gemaakt dus die zullen we er de volgende keer weer bij doen.

Voor de DEC'ers:

Het zat er aan te komen dat het biertje op de vrijdagmiddag er af zou gaan. Wij hebben genoeg KOUD bier in onze huisbar staan dus kom gerust langs op vrijdagmiddag om een biertje te komen drinken ;-)

Dit was het voor vandaag.

Groeten daar en tot de volgende keer.

• 29 Januari 2008 - 12:36

Fijkuh:

Hmmm, mooi om te zien dat jullie het weer overleefd hebben. Ik bel wel binnenkort om het ware verhaal te horen, haha ;)
    Is je blauwe oog al weg, Nicole?
    Groetjes!

• 01 Februari 2008 - 09:53

Jeannette:

hallo rust weder gekeerd
    nieuwjaarsreceptie was weer top
    en dinsdag komen we op het werk is er ingebroken. wat een ravage ze hebben geprobeert de brandkast open te breken is niet gelukt. wel de grote beamer in de
    vergaderzaal meegenomen. en de grote vergaderzaal hebben ze de grote plasma van de muur gehaald maar die was zo zwaar die hebben ze niet meegenomen maar dachten wij niet duss huuskes ook niet hebben ze er water in laten lopen ja ja was even schrikken alle buro lade opengetrokken maar ze hadden geen honger koekjes lagen er nog ha ha nou je bent weer op de hoogte
    see you jeannette

• 05 Februari 2008 - 18:34

Anita:

Hoi Nicole en robin hoe gaat het ermee? Als je zin hebt aan bamiesoep of iets anders dan laat het me even weten ,oke?ik stuur dan wel op wat jullie aangeven ,lieve groetjes van Anita ,hier is trouwens alles oke!!!

• 07 Februari 2008 - 19:01

Sylvia:

Man wat zag jij eruit Nicole, ik schrok me kapot!! Gelukkig is alles weer gerenoveerd. Toch wel verstandig zo'n helm.

Groetjes De Postmaatjes.

• 08 Februari 2008 - 13:07

Fijkuh:

Hee harde werkers!
    Als vaste supporter en trouwe columnist op jullie site wil ik jullie er even op wijzen dat het hoog tijd wordt voor een UPDATE! Dus duik es ff dat internetcafé in en schrijf! ;)
    Verder alles goed daar?
    Liefs F.

• 08 Februari 2008 - 17:49

Anita:

hoi ik wil jullie even late weten dat gisteren Benny Nijman is overleden ,dus.

Groeten een verdrietige Fan.