Thee, Gin & Pubs - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu Thee, Gin & Pubs - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van robinnicole - WaarBenJij.nu

Thee, Gin & Pubs

Door: Nicole & Robin

10 Februari 2008 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Eindelijk dan weer een berichtje van onze kant. We merken dat mensen ongeduldig beginnen te worden als we even niks van ons laten horen. We zullen vanaf nu weer regelmatig wat van ons laten horen en zien.
Afgelopen week hebben we een top-week gehad in alle opzichten. We hadden een onzettend leuke groep Engelsen te gast (Ilona & Ronald, met jullie hebben we ook een top-week gehad hoor ;-) )
Vorige week was een week met veel uitdagingen waaronder het eten. Zo hadden we 2 vegetariërs, 1 persoon die gaan kaas lust, 1 persoon die geen saus kon verdragen, 1 pers. die geen ui of knoflook mocht, 1 pers. die geen cashewnoten mocht eten en 2 baby's. En dat allemaal met een gasfornuis met 4 pitten. Maar het is ons toch gelukt om het iedereen naar de zin te maken.
Alle vooroordelen over de Engelsen kloppen, ze drinken liters thee en Gin en hangen in de pub met 1/2 liters bier. Het was supergezellig!
Momenteel hebben we een week geen gasten. Lekker bijkomen, een beetje skiën (We gaan naar Alpe D'huez), shoppen in Grenoble en uitslapen.

Oh ja, mochten mensen behoefte hebben om onze stemmen weer eens te horen bel ons dan op het volgende nummer:
0033629397093

• 10 Februari 2008 - 18:15

Sandra:

Hallo daar.......volgens mij vermaken jullie je wel he? lekker beetje koken, lekker beetje skieen, lekker beetje drinken.......etc. Nou geniet er lekker van. Nog carnaval gevierd? Of kennen die fransen dat niet? Nou wij in Rossum nl. wel!!!Vanaf donderdag tot en met dinsdag!!!Bleh, wat een drank krijg je in kort tijdsbestek binnen. Maar is wel super gezellig.Kunnen we er weer een jaar tegenaan. Wij waren het hele weekend een piratengezin, hebben meegelopen in de optocht. Was heel leuk. Kheb wel foto's op hyves staan.(Ja ben verslaafd geraakt,komt door Elles)
    Nou,.. morgen gewoon weer werken. Heb er wel weer zin in. Kijken wat er allemaal gebeurd is. Gaan we nog een keer weer chatten? Was wel lachen vond ik hahahhahaha. Nou doot kalm an daar in la France, de garoeten....
    Laters!!!!
    Dikke kus van mij.........................

• 12 Februari 2008 - 10:15

Jeannette:

nou nou wat een leven hebben jullie een weekje werken en dan al weer een week vakantie.maar ja verschil moet er zijn
    hier is het rustig maar wel heel mooi weer straks lekker met de hond de bossen in lekker wandelen
    nou de groetjes
    jeannette

• 14 Februari 2008 - 10:37

Ingrid:

Hai Nicole en Robin,

Jeetje, wat zitten jullie in een super ski-gebied zeg!! Mag toch wel zeggen dat ik jaloers ben dat jullie de geweldige poedersneeuw en pistes in de Alpe D'huez mogen bedwingen. Geweldig!!
    Zo te lezen loopt het ook aardig af en aan met de gasten. Gelukkig maar...
    Heel veel succes nog en een rustig weekje toegewenst.
    Groetjes Ingrid

• 15 Februari 2008 - 19:39

Geon, Anne & Kids:

Hoi Robin en Nicole,

Zo, eens even alles goed gelezen en bekeken... geweldig hoor! WAt een mooie plek om te wonen en te werken! Knap hoe jullie alles aanpakken, met het eten koken en het runnen van zo'n groot huishouden!
    Af en toe gelukkig ook tijd voor jullie zelf... en zo hoort het ook!

Nou, wij houden de site in de gaten en voor nu: heel veel succes en plezier daar!

• 19 Februari 2008 - 15:14

Brigitte:

Hoi Robin en Nicole,

Al vaker jullie site bekeken. Leuk al die berichten en foto's.
    Werk ze nog en geniet ervan.

• 21 Februari 2008 - 12:27

Tess, Mikal, Noa:

Hai Schatten,
    Hoorde van Fijke dat jullie weer een hele leuke groep hebben, maar wel een beetje ziek zijn (Robin althans)
    Beterschap!
    Ik moet morgen naar de internist voor de te snel werkende schildklier. Verder gaat het prima hier.
    Noa vindt alles supergrappig en lacht, gilt, kraait en brabbelt.
    Veel succes daar met alles en fijn dat het allemaal zo leuk is!
    xxxx

• 21 Februari 2008 - 13:18

Stella:

ha die nicole en robin

hoe gaat het daar ,lekker druk,en tot april alles vol gaaf man.
    nou met mij gaat ook alles goed hoor

en oja timo wordt eindelijk volgende week dinsdag de 26 februari geholpen aan zijn amandelen . ik hoop dat het dan eindelijk beter met hem gaat.

nou heel veel plezier en hopelijk tot gauw

groetjes stella